Dne 10.2.2021
Znáte to, blíží se konec měsíce, stav bankovního účtu se blíží nule nebo prostě nemáte vyhrazený dostatek peněžních prostředků na malé/velké radosti. Vy ale nutně potřebujete tu novou kabelku nebo nějaké hezké spodní prádlo. Proč si neudělat radost i tak?
Nově všichni zákazníci našeho e-shopu mají možnost si při nákupu odložit platbu za zboží až o 30 dní, a to zcela bezúročně. Tuto skvělou nabídku přináší platební brána Comgate ve spolupráci s Equa bank. Platba je schválena v řádu vteřin online. Vy jako zákazník (plátce) obdržíte informace o úspěšném ověření na e-mail od Equa banky. Součástí budou také informace k úhradě dlužné částky. Platbu máte možnost bezúročně do 30 dnů uhradit, případně můžete vybrat možnost úhrady na splátky. Maximální částka platby, kterou můžete odložit je 25 000 Kč.
Jak na to? Nakupte zboží v maximální hodnotě 25.000 Kč a zvolte platbu kartou. Při přesměrování na platební bránu Comgate klikněte na tlačítko PLATÍM PAK. Názorný postup můžete vidět níže. Pro bližší informace klikněte zde. Nakupování už nemůže být jednodušší.
Dne 23.12.2020
Dnes od nás odešly poslední letošní balíčky. Jsme rádi, že všechny vánoční dárečky včas dorazily pod stromeček. Děkujeme Zásilkovně za skvěle odvedenou práci! Také děkujeme našim zákazníkům za jejich objednávky. Přejeme Vám krásně prožité Vánoce a vše nejlepší do nového roku.
Elektronické dárkové poukazy můžete objednávat až do 24.12.2020 16:00h. Na e-mail je obdržíte do 1 hodiny od zaplacení.
Veškeré přijaté objednávky až do 3.1.2021 budou vyřízeny a odeslány 4.1.2021. Na e-maily se budeme snažit odpovídat co nejdříve i mezi svátky.
Výměny nevhodných vánočních dárků budou probíhat až do 15.1.2021.
S láskou
Ing. Zuzana Fialová, Pinkies.cz
dne 18.12.2020
Objednávky přijímáme a odesíláme až do 23.12.2020 do 12h. Doručení do Vánoc běžnými přepravci Vám již nemůžeme garantovat. Ale pokud jste z Prahy a zvolíte expresní doručení po Praze, svoji objednávku můžete mít již za 2 hodiny. Nabízíme expresní doručení po Praze do 120 minut za 499Kč a do 24 hodin za 349Kč. Při nákupu nad 5000Kč je doprava zdarma. Případně můžete zvolit expresní doručení po Zbraslavi za 49Kč, při nákupu nad 1500Kč zdarma.
Pokud z Prahy nejste, i tak můžete svoji ženu potěšit. Zakupte elektronický dárkový poukaz v libovolné hodnotě a my Vám ho obratem po obdržení platby zašleme do e-mailu. Poukaz stačí jen vytisknout, uložit do obálky a krásný dárek je na světě. I na poslední chvíli lze nakoupit v klidu bez stresu a z bezpečí domova.
Tak vydechněte a nezapomeňte si předvánoční čas pořádně užít.
Ing. Zuzana Fialová, Pinkies.cz
dne 11.12.2020
U všech objednávek, které budou přijaté a zaplacené do 15.12.2020 do 14:00h a odeslané přes Zásilkovnu či kurýrní společnost, garantujeme včasné doručení pod stromeček.
Pravděpodobně budou včas na pobočky Zásilkovny doručeny i balíčky odeslané od 16.-20.12.2020. Toto však nejsme schopni garantovat, ale slibujeme, že uděláme maximum pro včasné odeslání.
Jestliže dárky nakupujete "zásadně" na poslední chvíli a jste z Prahy, máme pro Vás skvělé řešení. Od 16.-22.12.2020 bude v nabídce vlastní expresní doručení objednávek po Praze. Takže budete mít dárečky již do 2 hodin od objednání a zaplacení u sebe.
Pokud máte jakékoliv dotazy k doručování balíčků, neváhejte nás kontaktovat. Využít můžete formulář níže.
Přejeme Vám příjemné nakupování
Ing. Zuzana Fialová, Pinkies.cz
dne 7.12.2020
Doručování zásilek zatím ve většině případů probíhá bez problémů. Doručení do Vánoc můžeme garantovat. Nejrychlejší je doručení na pobočku Zásilkovny. Toto trvá cca 1-2 pracovní dny. Pokud máte nějakou pobočku poblíž, rozhodně tento typ dopravy doporučujeme.
Doručení kurýrní společností (DPD, Geis a WeDo (dříve InTime)) je většinou také rychlé, cca 2-3 pracovní dny. V některých případech je to bohužel déle. Těmto zákazníkům se moc omlouváme! Při překročení denních limitů pro doručení jsou balíčky stále doručovány na pobočky Zásilkovny. S tímto je potřeba při volbě dopravy počítat.
Co se České pošty týče, většina našich zákazníků dává na naše doporučení, nevolí tento způsob dopravy a dobře dělají, jelikož doručení trvá opravdu dlouho. Zásilky odeslané 27.11.2020 jsou k dnešnímu dni kdesi v přepravě a nic se s nimi neděje. I těmto zákazníkům se moc omlouváme. Pokud je pro Vás Česká pošta jedinou možností doručení, volte raději doporučené psaní. Zde je bohužel omezení. Jako doporučené psaní lze posílat zásilky v bublinkové obálce a krabičkách do výšky 5cm.
Děkujeme všem našim zákazníkům
Ing. Zuzana Fialová, Pinkies.cz
dne 26. 11. 2020
Bohužel stejná situace jako u České pošty nastala i u kurýrních společností. Kurýrní společnosti DPD, Geis a WeDo (dříve Intime), prostřednictvím kterých balíčky posíláme, omezily kapacitu (počet) denně doručovaných zásilek. Pokud bude kapacita počtu doručených balíků vyčerpána, budou zbylé balíky doručeny na nejbližší výdejní místa Zásilkovny. Z tohoto důvodu doporučujeme Zásilkovnu zvolit ihned. Doručení je opravdu rychlé. Do 1-2 dnů je zásilka připravena k vyzvednutí.
Níže najdete vyjádření zakladatelky společnosti Zásilkovna Simony Kijonkové:
"Vážení klienti,
jak dobře víte, Zásilkovna Vaše zásilky v rámci služby Doručení na adresu předává spolupracujícím kurýrům DPD, Geis a WeDo (dříve Intime).
Jaká je aktuální situace?
PPL a GLS s námi odmítli v roce 2020 spolupracovat. Kurýrní společnosti DPD, Geis a WeDo (dříve Intime) nás již v první pandemické vlně omezili maximálním počtem zásilek, které jim můžeme denně předat. Proto jsme byli nuceni zavést Vámi nepopulární kroky, kdy jsme museli zrušit přímé podání na konkrétní kurýry. S těmito limity pracujeme celý rok 2020 a bohužel jsme aktuálně od DPD a Geis (stejný majitel) opět obdrželi limitaci, a to o další 50% snížení stávajících limitů s okamžitou platností. Tento postoj zdůvodňují situací na logistickém trhu a náročnou vánoční sezónou.
Zásilkovna v přípravách pro letošní sezónu nic nepodcenila. Žel naši partneři z řad kurýrů se nás jako velkého zákazníka rozhodli omezit v počtu zásilek, které od nás přezmou. Ujišťujeme Vás, že se budeme maximálně snažit předat těmto dopravcům Vaše zásilky. Na druhé straně, denní limit, který můžeme těmto kurýrům předat, je jasně stanovený a nejsme schopni jej navýšit. Rozhodnutí kurýrních společností nejsme schopni jakkoli ovlivnit, je pro nás velmi nepříjemné, o to více, že se nacházíme v náročné vánoční sezóně.
Dočasné automatické přesměrování zásilek na nejbližší výdejní místa
Z výše uvedených důvodů jsme museli přistoupit k procesu automatického přesměrovávání některých zásilek, které budou nad limity kurýrů, na nejbližší vhodná výdejní místa Zásilkovny. Předpokládáme, že se bude jednat o nižší jednotky % všech zásilek k Doručení na adresu. Vaši zákazníci o tom budou řádně informováni pomocí e-mailů, SMS a push notifikací v mobilní aplikaci Zásilkovna. Dozví se tedy konkrétní informace k cílové adrese výdejního místa i důvody přesměrování. Následně pak standardně obdrží hesla k výdeji zásilek.
Snažíme se v Zásilkovně udělat maximum pro to, abychom všechny Vaše zásilky a vánoční dárky doručili včas. Na standardní službu Doručení na výdejní místa nebude mít tato změna žádný vliv.
Děkuji Vám za spolupráci a přeji mnoho zdraví a úspěchů ve vánoční sezóně.
Simona Kijonková
Zakladatelka Zásilkovny a CEO skupiny Packeta"
Za vzniklé komplikace se Vám velmi omlouváme a děkujeme za pochopení
Ing. Zuzana Fialová, Pinkies.cz
dne 22. 11. 2020
Doručení Českou poštou v těchto dnech trvá déle, než je obvykle obvyklé. Cca 5-10 pracovních dnů. Dle vyjádření Zásilkovny je to tím, že Česká pošta má nastavený limit denně doručovaných balíků, které si od Zásilkovny na depu převezme. Proto pokud je denní limit vyčerpán, balíky čekají na depu, až se kapacita uvolní a Česká pošta si je vyzvedne.
Moc se našim zákazníkům omlouváme za dlouhou dodací lhůtu, ale bohužel není v našich silách toto ovlivnit. Díky uzavření kamenných obchodů jsou ty internetové opravdu zahlceny a dopravci na to bohužel nebyli připraveni.
Děkujeme za pochopení
Ing. Zuzana Fialová, Pinkies.cz
dne 15.11. 2020
Pozor, z důvodu velkého zahlcení zásilkami se úložní doba na výdejních místech Zásilkovny v předvánočním čase zkrátila na pouhých 5 KALENDÁŘNÍCH dnů (včetně víkendů a státních svátků). Prodloužení je možné pouze o 1 den. Úložní dobu si můžete sami prodloužit přes odkaz pro sledování zásilky v e-mailu či na automatické infolince 216 216 516. Pokud to takto nejde, je nutné spojení s operátorem. Na spojení s operátorem je však dlouhá čekací lhůta (cca 15 - 30 min) a prodloužením úložní doby jsou zbytečně blokovány kapacity výdejních míst pro doručení nových balíčků. Prosíme, buďte k sobě ohleduplní, ať toto hektické období všichni v pořádku zvládneme.
Děkujeme, že si své balíčky vyzvedáváte včas
Ing. Zuzana Fialová, Pinkies.cz
dne 29.10. 2020
Zásilkovna je společnost, která má svá výdejní místa a také spolupracuje s Českou poštou a kurýrními společnostmi (DPD, Geis a WeDo (dříve Intime)). Pro nás jako e-shopy je to ulehčení práce v tom, že veškeré přijaté objednávky zadáme do jejich systému, vygenerují se nám jednotlivé štítky, které nalepíme na balíčky. Všechny balíčky (ať už mají být doručeny na výdejní místo Zásilkovny nebo je bude doručovat Česká pošta či kurýr) pak zaneseme na libovolnou pobočku/výdejní místo Zásilkovny. Tam si je vyzvedne kurýr Zásilkovny a sveze je na jejich depo. Zde si je převezmou kurýři a Česká pošta k doručení na adresu a Zásilkovna si je rozveze na svá výdejní místa.
Ing. Zuzana Fialová, Pinkies.cz