změnit jazyk cz změnit jazyk sk změnit jazyk hu
Počet položek: 0 0,- Kč

Jak být zdravá a nezbláznit se

vs pink sport

Návodů, jak se dá dosáhnout skvělého zdraví se dá najít mnoho. Nicméně skutečnost bývá mnohdy o něco náročnější. Přirozeně, téměř všechny ženy vědí, že je třeba si dopřát dostatečné množství spánku, aby měly krásnou a odpočatou pleť a že je třeba cvičit a vyhýbat se stresu. Jenže realita je mnohdy odlišná. Může to být náročný šéf, který vám klade jeden úkol za druhým až do pozdního večera nebo neposedné děti, které vyžadují vaši pozornost. Na spánek, zdravou stravu nebo cvičení už pak nemyslíte. Proto vám v tomto článku poskytneme návod, jak se dokážete postarat o své zdraví i vše kolem vás.

Prevence je základ úspěchu

V první řadě − pokud nechcete řešit později vaše zdravotní problémy, jejich prevence se vám může mimořádně vyplatit. Nespoléhejte se na to, že vy jste momentálně zdravá, protože sama nevíte, kdy se mohou věci změnit. Základ zdraví spočívá v kvalitním spánku, dostatečném množství pohybu, přiměřené stravě a péči o své tělo. Nepodceňujte tyto oblasti a dbejte na to, abyste nezapomínali na žádnou z nich. Pokud jde o spánek, nepleťte si ho s lenivostí, vyspávání 10 hodin během víkendu není nutné. Místo toho si naopak klidně přivstaňte o hodinu dříve a jděte se projít nebo si zaběhat. Aktivní odpočinek je totiž pro zdraví velice přínosný.

victoria secret sport

Naplánujte si zdraví

Znáte ten pocit, když každé ráno vstanete s ambicí, že si uděláte masku na obličej, případně že večer půjdete spát o hodinu dřív? A později si s hrůzou uvědomíte, že vám to zase nevyšlo? Zkuste si své zdraví dopředu skutečně plánovat. Určete si čas, kdy si půjdete zacvičit nebo se přihlásíte na skupinový trénink, kterému se jednoduše nevyhnete. Můžete si také udělat nákupní seznam zdravých surovin, na základě kterých si vyčarujete úžasná a zdravá jídla. Večer si například místo prohlížení telefonu můžete jít lehnout dříve, abyste ráno mohli o něco dříve vstát. Vše je otázkou organizace a vy tak můžete krůček za krůčkem dosáhnout vašich malých úspěchů.

S hezčím oblečením a kvalitní kosmetikou to jde lépe

Víte, jakou sílu má oblečení? Protože opravdu má. Když si obléknete krásný sportovní střih podprsenky, budete se na své cvičení těšit více než kdy jindy. Nebo také můžete vyzkoušet hezké a pohodlné prádlo na spaní a hned budete v posteli dřív než obvykle. Tyto zdánlivé maličkosti dokáží opravdu divy. Kromě toho nezapomeňte, že spodní prádlo je třeba také pravidelně vyřazovat a dokoupit. Není zdravé, když máte ve svém šatníku například kalhotky příliš dlouhou dobu.

běhání

Opakování vytváří zvyk

V neposlední řadě se nenechte odradit neúspěchem. Opakování a vaše motivace formuje váš zvyk a i neúspěch do samotného vytváření zvyku jednoduše patří. Pokud jste neodolali a dali si kousek čokolády jeden den, neházejte flintu do žita a zkuste jí odolat znovu příště. Pokud jste dnes cvičili jen 20 minut, zkuste to za dva dny prodloužit o dalších 20. Studie říkají, že trvá kolem 21 dní, než si vybudujete návyk. A co je důležité − z návyku se často stává i záliba, což je výborná zpráva! Určitě to bude právě váš případ.

Pokud si tedy stále myslíte, že nedokážete žít zdravě, opak je pravdou. Není k tomu třeba nic extra a všechno je to jen o vás! Zdraví je konec konců prvořadé.

 

Autor: Pinkies.cz

 

Vložit komentář

Jméno
E-mail ( e-mail není zveřejněn )
Váš příspěvek   ( Fotky můžete vložit po odeslání příspěvku. )
Opište kód
antispam
     Více informací

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie.   Další informace