změnit jazyk cz změnit jazyk sk změnit jazyk hu
Počet položek: 0 0,- Kč

Nejčastější dotazy

Otázky a odpovědi

DÁRKOVÉ POUKAZY

  • Mám dárkový poukaz. Jak ho mám použít?

Vložte do košíku zboží minimálně v hodnotě poukazu. Kód poukazu zadejte včetně pomlčky do pole „Mám slevový kód“. Hodnota poukazu se Vám odečte. Zbylou částku můžete doplatit online kartou, bankovním převodem či na dobírku.

  • Mám dárkový poukaz, ale po zadání kódu mi to hlásí „neplatný kupón“.

Je to tím, že máte v košíku zboží za méně, než je hodnota poukazu. Přidejte do košíku další zboží. Dárkový poukaz musí být využit najednou v plné výši.

  • Objednal/a jsem si elektronický dárkový poukaz. Za jak dlouho mi přijde na mail?

Dárkové poukazy Vám na mail zašleme do 1 hodiny od obdržení platby. O víkendech a svátcích se lhůta může prodloužit. Jsme jen lidé a také občas potřebujeme odpočívat. Pokud na poukaz spěcháte, klidně nám pro urychlení napište SMS na +420 777 989 482.

DORUČENÍ OBJEDNÁVKY

  • Zvolil/a jsem doručení Českou poštou/Kurýrem. Proč mi Zásilkovna posílá informační e-mail, že bude balík doručovat?

Zásilkovna je společnost, která má svá výdejní místa a také spolupracuje s Českou poštou a kurýrními společnostmi (DPD, Geis a WeDo (dříve Intime)). Pro nás jako e-shopy je to ulehčení práce. Veškeré přijaté objednávky zadáme do jejich systému, vygenerují se nám jednotlivé štítky, které nalepíme na balíčky. Všechny balíčky (ať už mají být doručeny na výdejní místo Zásilkovny nebo je bude doručovat Česká pošta či kurýr) pak zaneseme na libovolnou pobočku/výdejní místo Zásilkovny. Tam si je vyzvedne kurýr Zásilkovny a sveze je na jejich depo. Zde si je převezmou kurýři a Česká pošta k doručení na adresu a Zásilkovna si je rozveze na svá výdejní místa.

Prvotní e-mail posílá vždy Zásilkovna. Jakmile si od nich balík převezme Česká pošta/kurýrní společnost, budete o doručení již informování od nich.

ZBOŽÍ

  • Je Vaše zboží opravdu skladem?

ANO, veškeré naše zboží máme skladem v České republice připravené k odeslání.

  • Na Vašem e-shopu jsem nenašla svoji velikost. Můžete mi ji doobjednat?

Zašlete si nezávaznou poptávku a my Vás budeme co nejdříve kontaktovat. Pokud se nejedná o limitovanou kolekci, většinou je doobjednání možné.

  • Zásilka dorazila, ale prádlo mi nesedí. Co teď?

Kontaktujte nás na mailu info@pinkies.cz. Nesedící prádlo nám řádně zabalené zašlete na: Zuzana Fialová, Na Srážku 2071/6, 143 00 Praha 4. Pokud bude skladem menší či větší velikost, provedeme výměnu ihned. Případně Vám jinou velikost doobjednáme.

VÝBĚR VELIKOSTI

  • Jak zvolit správnou velikost?

Podprsenka – Většinou doporučujeme zvolit velikost, kterou běžně nosíte. Pokud si nejste jistá, zašlete nám své míry. Obvod NAD PRSY a obvod PŘES PRSA. Co nejdříve Vám zašleme velikost, která Vám od Victoria’s Secret bude sedět.

Braletka – Pro výběr braletky použijte naši tabulku velikostí. Většinou doporučujeme zvolit velikost, ve které nosíte běžné tričko.

Kalhotky - Pro výběr kalhotek použijte naši tabulku velikostí. Pokud si s velikostí ať už kalhotek, podprsenky či jiného zboží i tak nebudete vědět rady, zamiřte do sekce kontakty a neváhejte se ozvat, rádi vám poradíme :)

ÚDRŽBA PRÁDLA

  • Jak se o prádlo starat?

Poškození prádla vzniklé špatnou údržbou nelze reklamovat. Proto Vám doporučujeme dodržovat následující zásady:

Podprsenky perte vždy v ruce (nikoliv v pračce) v šetrném pracím prostředku. Ideální jsou prací gely Woolite či Perwoll pro daný typ látky a barvy. Pokud vlastníte barevnou podprsenku s bílými ramínky, na vyprání těchto ramínek se nám skvěle osvědčilo žlučové mýdlo (koupíte za pár korun v drogerii). Doporučujeme nanášet jemným zubním kartáčkem např. Curaprox. Ramínka budou opět jako nová.

Po vyprání podprsenku jemně vyždímejte, nechte okapat a volně usušte.

Většinu kalhotek lze prát v pračce. Doporučujeme kalhotky uzavřít do pracího sáčku a prát s prádlem podobných barev. Pokud je na kalhotkách nějaká lesklá aplikace, je lepší kalhotky přemáchnout v ruce. Opět používejte šetrný prací gel. Nikoliv klasický prací prášek!

VÝMĚNA, VRÁCENÍ ČI REKLAMACE ZBOŽÍ

  • Jak postupovat při výměně zboží?

Pokud Vám objednané zboží nesedlo, informujte nás o tom na emailu info@pinkies.cz. Napište, za co si zboží chcete vyměnit (přiložte odkazy) a nesedící zboží nám prosím zašlete řádně zabalené na adresu: Zuzana Fialová, Na Srážku 2071/6, 143 00 Praha 4.

Ihned jak nám balík dorazí, nové zboží Vám odešleme.

Pokud nemáme Vaší velikost a bude to v našich silách, zboží Vám doobjednáme. Doba dodání je 10 -14 dnů.

  • Jak postupovat při vrácení zboží?

Pokud chcete zboží vrátit, informujte nás o tom prosím předem na emailu info@pinkies.cz. Zboží nám zašlete řádně zabalené včetně dárečku na adresu: Zuzana Fialová, Na Srážku 2071/6, 143 00 Praha 4, spolu s vyplněným formulářem ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY. Peníze Vám budou vráceny do 15 dnů od obdržení zboží.

  • Jak postupovat při reklamaci zboží?

O projevené vadě zboží nás prosím neprodleně po zjištění informujte na emailu info@pinkies.cz. Přiložte fotografie, kde je vada dobře vidět. Budeme Vás kontaktovat v co nejbližší době.

Následně nám zboží zašlete na adresu: Zuzana Fialová, Na Srážku 2071/6, 143 00 Praha 4, spolu s vyplněným REKLAMAČNÍM FORMULÁŘEM.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie.   Další informace